Uluslarası Geçerli Sertifika
Kişiye Özel Pırlanta
Online Pırlanta Danışmanlığı
Ücretsiz Pırlanta Deneme Kutusu
Uluslarası Geçerli Sertifika
Kişiye Özel Pırlanta
Online Pırlanta Danışmanlığı
Ücretsiz Pırlanta Deneme Kutusu
Uluslarası Geçerli Sertifika
Kişiye Özel Pırlanta
Online Pırlanta Danışmanlığı
Ücretsiz Pırlanta Deneme Kutusu
Uluslarası Geçerli Sertifika
Kişiye Özel Pırlanta
Online Pırlanta Danışmanlığı
Ücretsiz Pırlanta Deneme Kutusu
Uluslarası Geçerli Sertifika
Kişiye Özel Pırlanta
Online Pırlanta Danışmanlığı
Ücretsiz Pırlanta Deneme Kutusu
Uluslarası Geçerli Sertifika
Kişiye Özel Pırlanta
Online Pırlanta Danışmanlığı
Ücretsiz Pırlanta Deneme Kutusu
Uluslarası Geçerli Sertifika
Kişiye Özel Pırlanta
Online Pırlanta Danışmanlığı
Ücretsiz Pırlanta Deneme Kutusu
Uluslarası Geçerli Sertifika
Kişiye Özel Pırlanta
Online Pırlanta Danışmanlığı
Ücretsiz Pırlanta Deneme Kutusu
ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER:
İşbu Ön Bilgilendirme, ALICI' nın gabriano.com internet sitesi üzerinde elektronik ortamda siparişini verdiği, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 5. Maddesi gereği ALICI' nın bilgilendirilmesi amacıyla yapılmaktadır.
İşbu kısımda sözleşme konusu ürünlerin adı, miktarı, KDV dâhil satış fiyatı ve teslimat bilgileri açıklanmaktadır. Ürünler kullanıcıların siparişleri üzerine oluşturulduğundan, kişiye özel üretim yapılmaktadır.
SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLERİN FİYATI VE ÖDEME ŞEKLİ:
Siparişiniz 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümlerine ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 16. Maddesine uygun olarak sipariş tarihinden itibaren en geç 30 (otuz) gün içinde ALICI’ ya teslim edilir.
Gabriano müşteri memnuniyeti sebebiyle 15 iş günü içinde sizlere ürünleri ulaştırmayı hedeflemektedir. SATICI, yurt dışına sipariş göndermemektedir.
ALICI tarafından havale/EFT ile ödenecek olan siparişin işleme alınma tarihi, siparişin verildiği tarih değil, ALICI tarafından yapılan ödemenin SATICI'NIN hesaplarına yansıdığı tarihtir.
Ürünün tesliminden sonra ALICI'YA ait kredi kartının ALICI'NIN kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini SATICI'YA ödememesi halinde, ALICI kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI'YA iade etmek zorundadır. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'YA aittir.
Bankanız kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Kredi kartınızın hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetinize bankanız tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planınızın oluşturulması bankanız inisiyatifindedir. Bu tür durumlar bankanızın inisiyatifinde olup, Gabriano sorumluluk kabul etmemektedir.
Elektronik ortamda gerçekleştirilen ve güvenli bilgi akışının sağlanmasının gerekli olduğu sistemlerde bir endüstri standardı olan SSL Protokolü sayesinde, alışveriş yaparken girmiş olduğunuz kredi kartı bilgileriniz, Gabriano’ dan bağımsız olarak şifrelenerek, provizyon alınacak bankanın ve/veya İyzico’nun Sanal Pos sistemine güvenli olarak iletilir.
TESLİMATA İLİŞKİN BİLGİLER:
Satışa konu ürün, SATICI’ nın anlaşmalı olduğu kargo firmalarının biri aracılığıyla ALICI'NIN bildirdiği adrese elden teslim edilecektir. Teslim anında ALICI'NIN adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Sözleşme konusu ürün/ürünlerin teslimat masrafları SATICI tarafından ödenecektir.
ALICI'NIN ürününün kargo şirketinde beklemiş olması halinde SATICI’ nın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Alıcının bildirdiği adreste olmaması sebebiyle kargonun SATICI'YA geri iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de SATICI’ ya ait olacaktır. Ancak ALICI, iade dönen kargonun tekrar kendisine teslim edilmesini talep ederse, bu sefer ALICI tüm giderleri karşılayacaktır.
Teslimat; malzeme stok durumunun müsait olması ve mal bedelinin SATICI'NIN hesabına geçmesinden sonra mümkün olan en kısa sürede yapılır. Kural olarak ve normal koşullarda yasal 30 günlük süreyi aşmayacak şekilde yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ALICI'YA teslim edilir.
Satışa konu ürün/ürünlerin bedeli 7.000 USD’nin üstündeyse, ALICI’ nın ve ürünün/ ürünlerin güvenliğini sağlamak için, zırhlı araç ile ALICI tarafından bildirilecek işyeri adresinde ALICI’ ya teslimat yapılacaktır. 7.000 USD tutarın üstü siparişler, kesinlikle ALICININ ev adresine teslim edilmemektedir.
- Kargo Teslim Alınırken Yapılması Gerekenler:
Paketin Kontrol Edilmesi: ALICI, paketini teslim alırken kargo görevlisi ile birlikte, paketin hasar alıp almadığını, paketin yapışkan bölümünde zedelenme, kargo paketinde ezilme, yırtılma gibi bir durum olup olmadığını ve paketin açılıp açılmadığını kontrol etmelidir. ALICI, paketin hasarlı ya da açılmış olduğunu fark ederse, kargo görevlisi ile birlikte tutanak tutmalı ve Gabriano ile hemen iletişime geçmelidir.
Mühür Numarasının Kontrolü: ALICI, kargo şirketi tarafından teslim edilen paketin üzerindeki kargo paketleme poşetinde bulunan mühür numarasını kontrol etmekle yükümlüdür. Bu mühür numarası, destek@gabriano.com tarafından ALICI’ ya sipariş sonrasında iletilecektir. Mühür numarası, paketinizin güvenli bir şekilde teslim alındığını doğrulamak için kritik bir adımdır. ALICI, kendisine ulaştırılan paketin mühür numarasının SATICI tarafından iletilen mühür numarasından farklı olduğunu tespit ettiği halde paketi teslim almaktan imtina etmelidir.
Kamera Kaydı Alınması: ALICI, paketi açtığı anı kamera ile kaydetmelidir. Bu kayıt, olası sorunlarda sürecin hızlandırılması için önemlidir.
ALICI, sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim almadan önce muayene edecek ezik, kırık, ambalajı yırtık vs. hasarlı ve ayıplı ürün/ürünleri kargo şirketinden teslim almayacaktır. ALICI tarafından Kargo şirketinden tutanak tutturulmaksızın teslim alınan ürün/ürünlerin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra ürün/ürünlerin özenle korunması borcu, ALICI'NIN yükümlülüğündedir.
Herhangi bir nedenle ürün/ürünlerin bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürün/ürünlerin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
Sipariş konusu ürün/ürünlerin tesliminin imkânsızlaşması halinde, ALICI durumdan haberdar edilecek ve her türlü belgeler ile ödediği bedel en geç ALICIYA on dört gün içinde iade edilecektir.
STOK BİLGİLERİ:
İnternet sitesi aracılığıyla satışa sunulan ürün/ürünler, ALICININ talebi doğrultusunda üretilecek olup, SATICININ stoğu bulunmamaktadır.Ürün/ürünler ALICI tarafından sipariş edilmesi üzerine üretilmektedir.
ALICI tarafından sipariş edilen ürün/ürünlerin birtakım sebeplerle üretiminin mümkün olmaması halinde iş bu durum SATICI tarafından ALICI'YA e-posta veya telefon aracılığıyla bildirimde bulunacak olup, SATICININ siparişi iptal hakkı saklıdır. Satıcının siparişi iptal ettiği halde, satışa konu ürün/ürünler için ALICI tarafından ödenmiş bulunan tüm bedel, siparişe ilişkin ödemenin kredi kartı ile yapılmış olması halinde kredi kartına, havale/EFT yolu ile yapılmış olması halinde ilgili banka hesabına yapılacaktır.
ALICI bu tutarın hesabına yansıtılmasının Banka işlemi olduğunu SATICI tarafından kredi kartına/hesabına iade edilen tutarın banka tarafından hesabına yansıtılmasının ortalama 3 haftayı bulabileceğini, bu hususta SATICI'NIN sorumluluğu bulunamayacağını kabul etmektedir.
SATICI, 27.02.2015 tarihinde yürürlüğe giren 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 16. maddesinin 4. fıkrasında yer alan; “Sipariş konusu mal ya da hizmetin ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı hallerde satıcı veya sağlayıcının bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içinde iade etmesi zorunludur” hükmü uyarınca internet sitesi üzerinden satışa sunulma aşamasında teknik hatalar nedeniyle ürün fiyatı, ürün açıklaması, ürün niteliği vb. özelliklerde hata olması halinde siparişi iptal etme ve tahsil edilmiş tutarları ilgili mevzuat hükümleri uyarınca ALICI’ ya iade etme hakkına sahiptir.
PIRLANTA DENEME KUTUSU SATIŞI HAKKINDA:
Mal/hizmetin Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Boyutu, Ölçüsü, Ayarı, Rengi ve Tüm Vergiler Dâhil Satış Bedeli gabriano.com adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.
ALICI, kendisine Pırlanta deneme kutusu gönderilmesini talep ettiğinde, gabriano.com internet sitesi üzerinden Pırlanta deneme kutusu fiyatına karşılık gelen tutarı yatıracaktır. SATICI, ilgili tutarı teminat olarak alacak ve blokeleyecektir.
Pırlanta deneme kutusunun alıcıya ulaştığı günden itibaren en geç 7 gün sonra Pırlanta deneme kutusunun şirket adresine tam, sağlam ve eksiksiz bir şekilde iade edilmesi halinde, satıcı alıcının teminat olarak ödediği tutarı alıcıya iade edecektir.
Ancak Pırlanta deneme kutusunun süresinde veya hiç iade edilmemesi halinde ve/veya iade edilen Pırlanta deneme kutusunun hasarlı ve/veya eksik olması halinde, teminat olarak SATICI tarafından blokelenen tutar alıcıya iade edilmeyecektir. Alıcı bu hususu peşinen kabul eder.
GARANTİ KAPSAMI:
Web sitesindeki satışa arz edilen tüm ürünler Gabriano garantisi altında, satışa sunulmaktadır. Ürünlerin garanti süresi 2 (İki) yıldır.
Bu süre içerisinde SATICI tarafından satılan ürünler, üretim hatalarına karşı Gabriano’ nun tamir ve/veya bakım garantisi altındadır. ALICI, tamir ve/veya bakım gerektiren ürününü fatura ile birlikte tamir ve/veya bakım yaptırabilir. Tamir ve/veya bakım gerektiren ürününüzü gabriano.com web sitesinde yer alan formu doldurarak Gabriano’ya başvurabilir ve tamir ve/veya bakım yaptırabilirsiniz.
Web Sitesi’nden satın alınan ürünlerin garantilerinin devam edebilmesi için Gabriano dışındaki üçüncü şahıs ve kurumlara herhangi bir şekilde müdahalede bulundurulmaması, boyut ayarlama, ölçü değiştirme, onarma vb. işlemler yaptırılmaması gerekmektedir. Tamir ve/veya bakım hizmeti sadece Gabriano tarafından atölyede verilmektedir. Gabriano dışında müdahale görmüş ürünler garanti kapsamında kabul edilmemektedir.
Uygunsuz saklama koşullarından dolayı deforme olmuş; yanlış kullanım sonucu ezilmiş ve darbe görmüş veya herhangi bir tür kimyasal maddeyle temas etmesinden dolayı bozulmuş ürünler garanti kapsamı dışındadır.
Her Gabriano ürününe, üretime bağlı kusurları kapsayan 2 senelik bir Garanti sunulur, ancak bu garanti kapsamı ürünün rutin bakımını ve / veya zaman içinde normal aşınma ve yıpranma, yanlış kullanım veya kazaların bir sonucu olarak ortaya çıkan hasarları kapsamaz.
ALICI, işbu Garanti Koşulları kapsamındaki tüm açıklamaları ve belirtilen kullanım koşullarını okuduğunu kabul eder.
Orijinal ürün tasarımındaki hatalar ve hatalı metallerden veya işçilikten kaynaklanan kusurlar, üreticinin kusurları olarak kabul edilir ve garanti kapsamındadır.
Siparişin SATICININ tesislerinden ALICI adresine gönderilmesi sırasında oluşabilecek her türlü hasar veya kayıplara karşı ürünler sigortalanacak; ancak teslimattan sonraki kayıp veya hırsızlık olayları garanti kapsamında değerlendirilmeyecektir.
Ayrıca ALICININ kargodan teslim aldığı kargonun hasarlı olup olmadığını kontrol yükümlülüğü bulunmaktadır. ALICI kargoda herhangi bir hasar tespit ederse, kargo paketini teslim almaktan imtina etmelidir. Aksi halde SATICI hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.
Ürün üzerinde bakım, onarım, karartma, cila, boy ölçüsü vb. işlemler yaptırılması için, ürünün Gabriano’ ya gönderilmesi gerekmektedir. Gabriano, uzman ekibi haricinde yapılacak işlemler ürünü garanti kapsamının dışına çıkartacak olup; bu tür işlemlerden doğabilecek istenmeyen durumlardan, Gabriano sorumlu değildir.
ALICI kaynaklı oluşabilecek her türlü hasar, kullanım hatası sonucu ürüne gelebilecek zararlar, ürünün garanti kapsamı dışında kalmasına sebep olur.
Pırlanta, elmas vb. ürünlerde, tüketici kaynaklı oluşacak taş kayıplarında yeni taşların ücretinin karşılanması ALICININ sorumluluğundadır.
Ürünlerin herhangi bir parçası (taşlar, zincirler, klipsler dahil olmak üzere ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere) düşerse, herhangi bir onarım ve tadilat girişiminden önce parçalarıyla birlikte Gabriano’ ya iade edilmelidir. Gabriano, eksik parçalar ve / veya taşlar için sorumluluk kabul etmemektedir.
ALICI, SATICI tarafından verilen 2 yıllık garantiyi üçüncü şahıslara devredemeyeceğini kabul eder.
Bahsedilen SATICI garantisi, aşağıdaki halleri kapsamamaktadır;
-Ürünün kimyasallara, makyaja, yüzme havuzlarına, jakuzilere veya banyoya, suya vb. maddelere maruz kalması nedeniyle renk değiştirmesi,
-Üründe meydana gelen genel aşınma veya yanlış kullanımdan kaynaklanan çizikler, ezikler, bükülmeler, ufalanmalar,
-İhmal ve/veya başka bir hasar görmesi nedeniyle üründeki taşın/taşların düşmesine veya kaybolmasına sebebiyet veren bükülmüş, yakalanmış veya aşınmış çatallar,
-Üründeki kayıp veya çalıntı taş/taşlar
- Ürünün kötüye kullanılması veya normal, günlük kullanım beklentileri dışında kullanılarak yıpranması halinde ortaya çıkabilecek her türlü kusur.
Garanti kapsamından ve ürün bakımı hizmetlerinden yararlanabilmesi durumu, ürün faturası ve taş/ürün sertifikasının ibrazı ile mümkündür. Gabriano ürünü, kullanım kaynaklı olmadığı tespit edilen durumlarda, fatura tarihinden itibaren 2 (iki) yıl süre ile Gabriano garantisi altındadır. SATICI yukarıda belirtilen maddeler hakkında önceden bildirmeksizin değişiklik ve düzeltme yapma hakkına sahiptir.
İnternet sitesi aracılığıyla ALICI tarafından satın alınan ürün/ürünlerin garanti süresi içinde tamir ve/veya bakım gerektirmesi halinde, kargo bedeli ALICI tarafından karşılanmak suretiyle ürün/ürünlerin faturası ile birlikte gönderilmesi halinde, tamir ve bakım için inceleme işlemleri satın alınan ürün/ürünlerin üzerinde Gabriano yetkilileri tarafından inceleme yapılarak karar verilecektir.
Arıza inceleme işlemleri en az 21 iş günü (1 ay) sürmekte olup, arıza inceleme biriminin yoğunluğuna göre 30 iş gününe kadar uzayabilmektedir. Arıza inceleme birimlerince verilen kararın akabinde, ALICI ile irtibata geçilecek ve ürün/ürünlerin tamir ve/veya bakıma ihtiyaç duyduğu kabul edilmesi durumunda, Gabriano tamir ve/ veya bakımı ücretiz olarak yapılacaktır. ALICI tarafından faturasız olarak gönderilen ürün/ürünlerde arıza inceleme işlemleri yapılmamaktadır.
CAYMA HAKKI:
TKHK ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereği, tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca kişiye özel üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketicinin cayma hakkı bulunmamaktadır.
Ancak Gabriano politikası gereği, müşterilerinin memnuniyetini ön planda tuttuğundan, toplam fatura bedeli 50 Bin TL ‘yi aşmayan alışverişlerde tüketicinin cayma hakkını bir kereye mahsus olarak kullanmasına olanak sağlamaktadır.
Ancak mutlaka belirtmek gerekir ki, toplam fatura bedeli 50 Bin TL ve üstü olan satışlara konu ürünler, iade alınmamaktadır. İşbu ürünlerde tüketicinin cayma hakkını kullanamayacağını peşinen bildiririz. ALICI, işbu sözleşmenin onaylanması ile birlikte, bu hususu kabul etmiş olmaktadır.
ALICI, yönetmelikte sayılan cayma hakkının istisnaları haricindeki ürünler ile ilgili olarak, toplam sipariş değeri 50 Bin TL altında ise; mal/hizmetin kendisine tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde cayma hakkını kullanabilir.
Ürünlerde ALICININ talebi üzerine 1 kere değişim yapılır, bir daha yapılmaz. Yine ürünlerde tüketicinin talebi üzerine 1 kere ölçülendirme yapılır, bir daha yapılmaz. Tadilat yapılan ürünlerde cayma hakkı kullanılmaz. Satın aldığı üründe değişiklik yapmış veya ölçülendirme yaptırmış olan tüketici, artık cayma hakkını kullanamayacağını kabul eder.
Kişinin talebi üzerine (Fotoğraf gönderilmesi ve üretim için özel talepte bulunulması hallerinde) kişiye özel olarak tasarlandıktan sonra üretilen ürünler, kampanyalı ürünler, alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik, ilave veya ölçülendirme yapılarak kişiye özel hale getirilen, özel ölçüye göre yapılan ürünler, indirimli ürünler, fırsat ürünleri, kesinlikle iade alınamamaktadır.
Ürünlerde ALICININ talebi üzerine 1 kere ölçülendirme yapılır, bir daha yapılmaz. Yalnızca yüzüklerde ölçülendirme yapılmaktadır. Satın aldığı üründe ölçülendirme yapmış olan ALICI, o ürün ile ilgili olarak artık cayma hakkını kullanamayacağını peşinen kabul eder. Bakım, onarım ve ölçülendirme ile ilgili şartları gabriano.com web sitesinde yer alan Bakım, Onarım ve Ölçülendirme Politikası metninden okuyabilirsiniz.
Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği şekilde aynen iade etmekle yükümlüdür. Müşteri ürünün üzerinde yer alan güvenlik kilidi/etiketini çıkartırsa, ürünü iade edemeyeceğini peşinen kabul eder.
Ürünün, iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları, güvenlik kilidi/etiketi ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. ALICI' nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa, ALICI SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
Ayrıca ürün iade edilirken, ürünün teslimi ile birlikte gönderilen fatura ve taş/ürün sertifikası da iade edilmelidir.
Sipariş veren müşteri, kurum olduğunu beyan etmişse, Gabriano tarafından kurumsal fatura düzenlenecektir. Mutlaka belirtmek gerekir ki, kurumlar Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Yönetmelik’te düzenlenen tüketici lehine düzenlemelerden faydalanamayacaktır. Böyle bir durumda yaşanabilecek uyuşmazlıklarda, Türk Ticaret Kanunu ve Türk Borçlar Kanunu hükümleri uygulama alanı bulacaktır.
İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal fatura ise ürünün, iade eden kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte Gabriano’ ya gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri, İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır
İade etmek istediğiniz siparişlerinizin, size gönderilen şekliyle, ürün, fatura, irsaliye, sertifika, sigorta formları ve varsa hediye ürünlerle birlikte eksiksiz olarak, size bildireceğimiz adrese gönderilmesi gerekmektedir.
İadenin ulaşmasının ardından ürünlerin bedeli, sipariş kredi kartı kullanılarak verildiyse kredi kartına, havale/EFT yoluyla verildiyse banka hesabına iade edilir.
Paketin SATICIYA iadesi sırasındaki tüm sorumluluk tüketiciye aittir.
Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde SATICI’ ya gabriano.com web sitesinde bulunan İade ve Değişim Formu bölümünden bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve gabriano.com web sitesinde yayınlanmış olan ön bilgiler gereğince, etiket, ambalaj ve içeriğinin ürün denenirken hasar görmemiş olması şarttır.
Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’ YA teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 14 gün içinde mal/hizmet bedeli ALICI’ YA iade edilir ve 14 günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır.
Cayma hakkı nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli SATICI tarafından karşılanır. Paketin SATICIYA iade edilmesi sırasındaki tüm sorumluluk tüketiciye aittir.
Cayma hakkı süresi, mal teslimine ilişkin sözleşmelerde tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
ALICI, cayma hakkını kullanmak istediğini aynı süre içinde ve satın almış olduğu mal ve hizmetleri, beraberinde gönderilen ürün/taş sertifika, kart, varsa hediye ya da promosyon ürünleri SATICI’ ya ulaştırmak için hangi yolu izleyeceğini SATICI’ yla belirtilen iletişim bilgilerinden irtibata girerek öğrenmeli ve gabriano.com web sitesinde bulunan İade ve Değişim Formu sayfasından bildirimde bulunmalıdır.
SATICI, kendisine bildirimde bulunulmadan, yapılan iadeleri kabul etmeme hakkına sahiptir.
Cayma hakkının kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'YA teslim edilen ürün/ürünlerin SATICI'YA gönderildiğine dair Kargo Teslim Tutanağı ve ürün/ürünlere ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Ürün/ürünlerin kutusu, ambalajı ve aksesuarları ile birlikte hasarsız ve eksiksiz olarak iade edilmesi gerekmektedir.
SATICI, ALICI’ nın cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür. Geri ödeme ALICI’nın satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun olarak ALICI’ya herhangi bir masraf getirmeden tek seferde yapılır.
Ürün bedelinin iadesinde banka tarafındaki aksaklıklardan SATICI sorumlu tutulamaz. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürün/ürünlerin ALICI tarafından anlaşmalı kargo firması aracılığıyla (İade talebiniz Gabriano’ ya ulaştığında, anlaşmalı kargo firması hakkında gerekli bildirim tarafınıza yapılacaktır.) gönderilmesi gerekmektedir.
İade gönderimi sırasında, kargo firmalarından, ya da iade işlemini gerçekleştiren ALICI ’dan kaynaklanan sebeplerle, ürün ve ürünle birlikte gönderilen evrak ve materyallerde meydana gelen bozulma, hasar ya da benzeri değer kaybettirici her türlü durumun sorumluluğu iadeyi gerçekleştiren ALICI’ ya aittir.
Bu halde, cayma hakkının kullanılması halinde ALICI cayma hakkı bildiriminin SATICI’ ya ulaşmasından itibaren 10 (On) gün içinde malı, SATICI’ nın anlaşmalı olduğu kargo firması (Cayma beyanınız Gabriano’ ya ulaştığında, anlaşmalı kargo firması hakkında gerekli bildirim tarafınıza yapılacaktır.) aracılığıyla ve malın sigortasını bildirilecek sigorta firmasından yaptırarak SATICI’ ya iade etmekle yükümlüdür.
Ürün bedelinin iadesinde banka tarafındaki aksaklıklardan SATICI sorumlu tutulamaz.
Ürün İadesi Yapılırken Yapılması Gerekenler
-İade/Değişim Formu Doldurulması: ALICI, Gabriano web sitesinde yer alan "İade ve Değişim Formunu” doldurmalı ve iade talebini SATICI’ ya bildirmelidir.
-Destek E-posta Takibi: İade süreci, destek@gabriano.com üzerinden takip edilecektir. ALICI, bu e-posta üzerinden kendisine gönderilecek iade prosedürlerini dikkatlice takip etmelidir.
-Kargo Detayları: SATICI, ürünün hangi kargo firmasıyla gönderileceğine dair ALICI’ ya bilgi verecek ve anlaşma kodunu paylaşacaktır. ALICI ürünü, kendisine bildirilen kargo firması aracılığıyla ve SATICI tarafından iletilen anlaşma kodu ile gönderecektir.
Ürün İadesi Sırasında Dikkat Edilmesi Gerekenler
-Eksiksiz Paketleme: ALICI ürünü, kendisine gönderildiği şekilde eksiksiz bir biçimde paketlemekle yükümlüdür. ALICI, paketin içeriğinde eksik ya da yanlış bir ürün olması durumunda iade kabul edilmeyeceğini kabul ve beyan eder.
-Kamera Kaydı ile Paketleme: ALICI ürünü iade etmek üzere paketlerken, paketi nasıl hazırladığını gösteren bir kamera kaydı alacaktır. Bu, güvenlik amacıyla tavsiye edilen bir adımdır.
-Dış Kutu Kullanımı: Güvenlik amacıyla ALICI’ ya gönderilen ürün, bir dış kutu ile korunmaktadır. ALICI’ nın iade işlemlerinde bu dış kutuyu kullanması gerekmektedir. ALICI, kutunun ekstra bantlı bölümü ile paketleme işlemini tamamlayacaktır.
Güvenlik Etiketi ve İade Koşulları
Cayma hakkı kapsamında öngörülen taşıyıcı Gabriano firmasının anlaşmalı olduğu kargo firmalarıdır. (Cayma beyanınız Gabriano’ ya ulaştığında, anlaşmalı kargo firması hakkında gerekli bildirim tarafınıza yapılacaktır.)ALICI ürün/ürünlerin anlaşmalı kargo firmasından başka bir kargo firması ile gönderemez, aksi takdirde ALICININ iade talebi geri çevrilecek, kargo Gabriano tarafından kesinlikle teslim alınmayacaktır.
Ürün/ürünlerin açıklandığı şekli ile ve belgeler ile iade edilmemesi halinde iade işlemi gerçekleştirilemeyecek olup, ürün/ürünler SATICI'YA gönderildiği hali ile ve karşı ödemeli olarak ALICI'YA geri gönderilecektir. SATICI'NIN bu halde herhangi bir sorumluluğu bulunmayacaktır. Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.
Tedarik edememe, hatalı bilgi yazımı, hatalı fiyat belirtilmesi vb. durumları SATICI’ nın tespit etmesi halinde, ALICI’ nın satın almış olduğu mal ya da hizmetlerin satış ve sevkinden SATICI’ nın cayma hakkı saklıdır. SATICI’ nın anlaşmalı olduğu kargo firmasının mücbir sebeplerle taşımayı yapamaması ya da geciktirmesi durumunda SATICI sorumlu tutulamaz.
Cayma hakkının kullanılması için, 14 günlük süre içinde SATICI’ ya yukarıda bildirilen telefon veya e-posta adresine bildirimde bulunulması ve ürünün 27.11.2014 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin “Cayma Hakkının İstisnaları” başlıklı 15. madde hükümleri kapsamında olmaması şarttır. İnternet sitesi üzerinde cayma hakkı kullanılması durumunda, SATICI tarafından cayma talebinin ulaştığına dair teyit bilgisi ALICI’ ya gönderilir.
Cayma Hakkı kapsamında yer alan iade usulleri ayrıntılı olarak ayrıca Mesafeli Satış Sözleşmesinde de yer almaktadır.
CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HİZMETLER:
a) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler
Bu nedenle, gabriano.com web sitesi üzerinden verilen sipariş üzerine her ürün kişiye özel üretildiğinden, SATICI ürünleri cayma hakkının istinaslarına girmektedir.
Ancak Gabriano politikası gereği müşterilerinin memnuniyetini ön planda tuttuğundan, toplam fatura bedeli 50 Bin TL ‘yi aşmayan alışverişlerde tüketicinin cayma hakkını bir kereye mahsus olarak kullanmasına olanak sağlamaktadır.
Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği şekilde aynen iade etmekle yükümlüdür. Müşteri ürünün üzerinde yer alan etiketi çıkartırsa, ürünü iade edemeyeceğini peşinen kabul eder.
Ürünlerde ALICININ talebi üzerine 1 kere değişim yapılır, bir daha yapılmaz. Yine ürünlerde tüketicinin talebi üzerine 1 kere ölçülendirme yapılır, bir daha yapılmaz. Tadilat yapılan ürünlerde cayma hakkı kullanılmaz. Satın aldığı üründe değişiklik yapmış veya ölçülendirme yaptırmış olan tüketici, artık cayma hakkını kullanamayacağını kabul eder.
Kişinin talebi üzerine (Fotoğraf gönderilmesi ve üretim için özel talepte bulunulması hallerinde) kişiye özel olarak tasarlandıktan sonra üretilen ürünler, kampanyalı ürünler, alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik, ilave veya ölçülendirme yapılarak kişiye özel hale getirilen, özel ölçüye göre yapılan ürünler, indirimli ürünler, fırsat ürünleri, kesinlikle iade alınamamaktadır.
Ürünlerde ALICININ talebi üzerine 1 kere ölçülendirme yapılır, bir daha yapılmaz. Yalnızca yüzüklerde ölçülendirme yapılmaktadır. Ancak belirtmek gerekir ki, tam tur yüzüklerde ölçülendirme yapılmamaktadır. Satın aldığı üründe (yüzükte) ölçülendirme yapmış olan ALICI, o ürün ile ilgili olarak artık cayma hakkını kullanamayacağını peşinen kabul eder.
YOLSUZLUKLA MÜCADELE:
a.Taraflardan her biri, diğer Tarafa, yöneticilerinin, görevlilerinin, çalışanlarının, acentelerinin (alt yükleniciler dahil) ve bağlı kuruluşlarının ("İlişkili Kişiler") aşağıdakileri yapacağını taahhüt eder.:
-2010 tarihli Birleşik Krallık Rüşvet Yasası, 1977 tarihli ABD Yurtdışı Yolsuzluk Uygulamaları Yasası ve benzer yerel yasalar (“Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Yasaları”)da dahil olmak üzere rüşvet ve yolsuzlukla ilgili kendilerine uygulanabilir nitelikteki tüm düzenlemelere uygun hareket etmek;
-diğer Tarafın herhangi bir Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Yasasını ihlal etmesine neden olabilecek herhangi bir şey yapmamak veya yapması gerekenleri ihmal etmemek;
-Kolaylaştırma ödemelerinin kullanımı da dahil olmak üzere herhangi bir kişiye doğrudan veya dolaylı olarak herhangi bir uygunsuz avantaj teklif etmemek, vaat etmemek, vermemek, talep etmemek, kabul etmemek veya almamak ve
-Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Yasalarına uymak için orantılı ve etkili kontroller ve izleme sağlamak.
ALICI, bu maddenin veya ilgili Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Yasaları ‘ nın fiili, şüphelenilen, iddia ya da teşebbüs edilen herhangi bir ihlalini(bilgisi dahilinde olan herhangi bir soruşturma veya kovuşturmadan veya başka bir sebepten kaynaklanıyor olması farketmeksizin) (“Olası İhlal”) derhal yazılı olarak Gabriano’ ya bildirecektir ve maliyeti kendisine ait olmak üzere, Gabriano’nun Olası İhlal ile ilgili bilgi, belge veya veri taleplerine derhal ve tam olarak yanıt verecektir.
ALICI ne kendisinin ne de Mesafeli Satış İlişkisinin;
-rüşvet, yolsuzluk veya dolandırıcılık ile ilgili unsurlar içeren herhangi bir suçtan hüküm giymediğini;
-hükümet, idari veya düzenleyici kurum tarafından öne sürülen herhangi bir dolandırıcılık, rüşvet veya yolsuzluk uygulamaları iddiası veya bu konular ile ilgili başlatılan herhangi bir soruşturmanın konusunu teşkil etmediğini sürekli olarak garanti eder.
ALICI, işbu sözleşme süresi boyunca:
-Hiçbir İlişkili Kişi’ nin veya Gabriano’dan mali çıkarı olan herhangi bir kişinin, bir Kamu Görevlisi veya bir Kamu Görevlisinin birinci dereceden akrabası olmadığını;
-işbu Sözleşme kapsamında ilişki ile bağlantılı olarak herhangi bir Kamu Görevlisine (i) Gabriano’nun önceden yazılı iznini alması ve (ii) Gabriano’ ya maliyet veya giderin niteliğini ayrıntılandıran bir fatura sağlanması halleri dışında herhangi bir fayda sağlamayacağını:
- Gabriano’ nun önceden yazılı onayı olmaksızın, bu Sözleşmede veya bu Sözleşme uyarınca alınacak ücretlerde hiç kimseye herhangi bir menfaat teklifinde bulunmayacağını,
- Gabriano’ nun önceden yazılı izni olmaksızın bu Sözleşme kapsamında sağlanacak hizmetlerle ilgili olarak herhangi bir üçüncü tarafa nakit ödeme yapmayacağını taahhüt eder.
Ve bu maddenin amaçları doğrultusunda, “Kamu Görevlisi”, herhangi bir tür (geçici görevlendirilmeler dâhil) yasama, yargı veya idari pozisyonda bulunan herhangi bir memur (seçilmiş veya atanmış) veya bir devlet dairesi çalışanı anlamına gelir; devlete ait veya devlet kontrolündeki teşebbüslerin çalışanları veya devlete ait medyada çalışan gibi devlet tarafından kontrol edilen özel kuruluş için kamu görevi ifa eden herhangi bir kişi; siyasi görev için üyeler veya siyasi partiler veya adaylar veya bir uluslararası kamu kuruluşunun herhangi bir yetkilisi veya temsilcisi de bu kapsamda değerlendirilir.
-Taraflardan her biri, işbu maddenin ihlali nedeniyle diğer Tarafın maruz kalabileceği tüm zararlara karşı diğer Tarafı ve İlişkili Kişilerini tazmin edecektir.
-ALICI ve İlişkili Kişileri, bu Sözleşme kapsamındaki veya bununla bağlantılı yükümlülüklerine uygunluğu kanıtlamak için kapsamlı kayıtlar ("Kayıtlar") tutacak, bu Kayıtları en az 6 yıl (veya Yürürlükteki Yasalar tarafından öngörülüyor ise daha uzun süre) muhafaza edecek ve Gabriano ve temsilcilerine bu Kayıtları incelemek ve kopyalamak ve ilgili ekipman ve binaları incelemek için izin verecektir. Her durumda, bu tür bilgi, erişim veya inceleme sağlanması: (a) makul bir süre önce yapılacak bildirimin ardından gerçekleştirilecek ve (b) Gabriano diğer müşterilerine ve Üçüncü Taraflara karşı gizlilik görevlerinin korunmasını sağlamak için makul düzenlemelere tabi olacaktır.
-Taraflardan herhangi biri, diğer Taraf, rüşvet ve yolsuzlukla ilgili herhangi bir Yürürlükteki Yasayı ihlal ediyorsa, ihlalde bulunan tarafa yazılı bildirimde bulunarak (bu bildirim derhal geçerli olacaktır) diğer Tarafa karşı herhangi bir yükümlülük altına girmeden bu Sözleşmeyi herhangi bir zamanda feshedebilir. Bir Tarafın işbu Sözleşmeyi bu madde uyarınca feshi, diğer tarafça reddedilir veya haksız fesih olarak addedilir ise, bulunulan herhangi bir fesih bildirimi, kolaylık olması açısından geçerli bir fesih bildirimi olarak kabul edilecektir.
-Taraflardan herhangi biri, herhangi bir zamanda, diğer Taraf, rüşvet ve yolsuzlukla ilgili herhangi bir Geçerli Kanun’ u ihlal eder ise, ihlalde bulunan Taraf’a yazılı bildirimde bulunarak (bu tür bir bildirim derhal yürürlüğe girer) ve herhangi bir yükümlülük altına girmeden bir sipariş veya SOW'u(iş beyanı/açıklaması) (kısmen veya tamamen) feshedebilir. Bir Tarafın bu madde uyarınca feshi, diğer tarafça reddedilir veya haksız fesih olarak addedilir ise, bulunulan herhangi bir fesih bildirimi, kolaylık olması açısından geçerli bir fesih bildirimi olarak kabul edilecektir.
UYUŞMAZLIK KONUSUNDA BAŞVURULARIN YAPILABİLMESİ:
ALICI talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan SATICI iletişim bilgilerine iletebilir. İletilmiş olan şikâyet başvuruları kayıtlara alınacak, yetkili birimler tarafından değerlendirilerek çözümlenmeye çalışılacak ve en kısa sürede geri dönüş sağlanacaktır.
Ayrıca ALICI , şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti’ne veya Tüketici Mahkemesi’ne yapabilir.
Tüketici Mahkemesi bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.
İşbu Ön Bilgilendirme Formunda belirtilen bilgiler kullanılan uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyi niyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmektedir.
Ön Bilgilendirme Formu, elektronik ortamda ALICI tarafından kabul edildikten sonra Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir. İş bu Ön Bilgilendirme ticarî amaçlarla yapılmaktadır.
İade & Değişim Koşulları İçin aşağıdaki mail adresi ve telefondan destek alabilirsiniz.
E-posta : destek@gabriano.com
Telefon : 0212 514 13 51
Thanks for subscribing!
E-posta adresiniz kaydedildi!
"Seçtiklerimiz" bölümü, Gabriano gemologları tarafından kalite ve parlaklık açısından özenle seçilen taşlardan oluşur. Bu taşlar, estetik açıdan mükemmel olup, güvenle tercih edebileceğiniz seçeneklerdir.
Klasik Pırlanta bölümünde her bir taş 0.30 karattan küçükse G/SI, 0.30 karattan büyükse H/SI1 kalitesindedir. Premium Pırlanta bölümünde ise her bir taş 0.30 karattan küçükse G/VS, 0.30 karattan büyükse F/VS2 kalitesindedir. Tüm pırlantalarımız, en az Good kesim kalitesine sahip olup, mükemmel bir parlaklık ve ışıltı sunar.