TESLİMAT POLİTİKASI
-
Web Sitesi’nden aldığınız tüm ürünlerde yurt içine gönderilen kargolar ücretsizdir. Gabriano yurt dışına sipariş gönderimi yapmamaktadır.
-
Siparişiniz, taşıma firması tarafından ücretsiz olarak tarafınıza teslim edilecektir.
-
Tüm kargolarınız siz teslim alana kadar, Gabriano güvencesi ve sorumluluğu altındadır.
-
Hava şartları, taşıma şirketinden kaynaklanan sorunlar ya da alıcının adreste olmaması gibi mücbir sebeplerden ortaya çıkan olumsuzluklardan ve gecikmelerden dolayı Gabriano sorumlu değildir.
-
Satın aldığınız ürün, sipariş sırasında belirteceğiniz özel notlarınız doğrultusunda size özel olarak hazırlanmaktadır.
-
Mücevheriniz özel hediye kutusunda, ürün sertifikası, fatura ve irsaliye belgesi, hediye notuyla birlikte özel kutusunda, belirteceğiniz adrese güvenli olarak teslim edilir.
-
Siparişinizin kargo firmasına kaç gün içinde teslim edileceği, satın aldığınız ve sipariş verdiğiniz ürüne göre değişmektedir.
-
Siparişiniz 7.000 USD tutarın üstündeyse, sizlerin ve ürünün güvenliğini sağlamak için, zırhlı araç ile belirteceğiniz işyeri adresinde tarafınıza teslimat yapılacaktır. 7.000 USD tutarın üstü siparişlerinizde, ev adresine kesinlikle teslimat yapılmayacaktır.
-
Hazırlanan siparişler, kargo firmasına Cumartesi, Pazar, resmi tatil ve bayram günleri dışında teslim edilmektedir.
-
Kargo firması tarafınıza Pazar ve bayram tatilleri dışında teslimat yapmaktadır.
-
Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde e-posta ile bilgilendirilirsiniz. Kargo Takip numaraları, satın alan kişiye e- mail olarak gönderilmektedir.
-
Teslimat adresinde alıcının bulunamaması halinde, kargo firması paketi Gabriano’ ya geri getirir. Gönderinin tekrar Müşteri’ye kargo yoluyla gönderilmesi ile ilgili masraflar Müşteri’ye aittir.
-
Sipariş verdiğiniz ürünleri, teslimat sırasında sevk irsaliyesi ile karşılaştırarak kontrol ediniz. Paketin hasarlı (yırtılma, ezilme, bükülme, bozulma) olduğunu düşündüğünüz durumda, kargo yetkilisine tutanak tutturarak paketi teslim almamanız gerekmektedir. Kargodan teslim aldığınız paketin hasarlı olup olmadığını kontrol yükümlülüğünüz bulunmaktadır. Kargoda herhangi bir hasar tespit etmeniz halinde, paketi teslim almaktan imtina ediniz. Böyle bir durumda, Gabriano müşteri hizmetleri yetkilisine destek@gabriano.com mail adresini kullanarak durumu ivedilikle bildiriniz. Gerekli inceleme yapılarak, siparişiniz en kısa zamanda size ulaştırılacaktır. Paketi teslim aldığınızda, kargo firmasının görevini tam ve eksiksiz olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olursunuz.
-
Siparişinizin takibini yapabilmeniz için Müşteri’ye kargo takip numarası SMS ve e-posta ile gönderilecektir.
Gabriano olarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak adına, iade işlemlerinizin sorunsuz ve güvenli bir şekilde tamamlanması için belirlediğimiz prosedürü dikkatlice takip etmenizi rica ederiz.
1. Kargo Teslim Alınırken Yapılması Gerekenler
-
Paketin Kontrol Edilmesi: Paketinizi teslim alırken kargo görevlisi ile birlikte, paketin hasar alıp almadığını ve açılmadığını kontrol ediniz. Paketin hasarlı ya da açılmış olduğunu fark ederseniz, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve Gabriano ile hemen iletişime geçiniz.
-
Mühür Numarasının Kontrolü: Kargo şirketi tarafından teslim edilen paketin üzerindeki kargo paketleme poşetinde bulunan mühür numarasını kontrol ediniz. Bu mühür numarası, destek@gabriano.com tarafından size iletilecektir. Mühür numarası, paketinizin güvenli bir şekilde teslim alındığını doğrulamak için kritik bir adımdır.
-
Kamera Kaydı Alınması: Paketi açarken güvenliğiniz için kamerayla kayıt almanız gerekmektedir. Bu kayıt, olası sorunlarda sürecin hızlandırılması için önemlidir.
2. Ürün İadesi Yapılırken Yapılması Gerekenler
-
İade/Değişim Formu Doldurulması: Gabriano web sitesinde yer alan "İade ve Değişim Formu"nu doldurarak iade talebinizi başlatınız.
-
Destek E-posta Takibi: İade süreciniz, destek@gabriano.com üzerinden takip edilecektir. Bu e-posta üzerinden size gönderilecek iade prosedürlerini dikkatlice takip ediniz.
-
Kargo Detayları: Gabriano ekibi, ürünün hangi kargo firmasıyla gönderileceğine dair size bilgi verecek ve anlaşma kodunu paylaşacaktır. Ürünü, size iletilen bu anlaşma kodu ile gönderiniz.
3. Ürün İadesi Sırasında Dikkat Edilmesi Gerekenler
-
Eksiksiz Paketleme: Ürünü, size gönderildiği şekilde eksiksiz bir biçimde paketleyiniz. Paketin içeriğinde eksik ya da yanlış bir ürün olması durumunda iade kabul edilmez.
-
Kamera Kaydı ile Paketleme: Ürünü iade etmek üzere paketlerken, paketi nasıl hazırladığınızı gösteren bir kamera kaydı almanız gerekmektedir. Bu, güvenlik amacıyla tavsiye edilen bir adımdır.
-
Dış Kutu Kullanımı: Güvenlik amacıyla size gönderilen ürün, bir dış kutu ile korunmaktadır. İade işlemlerinde bu dış kutuyu kullanmanız gerekmektedir. Kutunun ekstra bantlı bölümü ile paketleme işlemini tamamlayınız.
4. Güvenlik Etiketi ve İade Koşulları
-
Güvenlik Etiketi: Gabriano tarafından gönderilen ürünlerde, güvenlik etiketi yer almaktadır. Bu etiket çıkarıldığı takdirde ürünün iadesi kabul edilmeyecektir. Güvenlik etiketinin zarar görmemesi, iade talebinizin işleme alınabilmesi için önemlidir.
Bu adımları dikkatlice uygulamanız, iade sürecinizin hızlı ve sorunsuz bir şekilde tamamlanmasına yardımcı olacaktır. Yardım ya da ek bilgi için destek@gabriano.com adresinden bize ulaşabilirsiniz.
Gabriano, müşteri memnuniyetine önem verir ve her zaman size en iyi hizmeti sunmayı amaçlar.
Satıcı’ nın Unvanı : Gabriano Mücevherat San. ve Tic. Ltd. Şti.
Satıcı’nın Adresi : Mollafenari Mh. Alibaba Türbe Sk. Kuyumcular Çarşısı No:26, İç Kapı:402 Fatih/İstanbul
Satıcı’nın E-posta Adresi : destek@gabriano.com